Liiketoiminnan kasvaessa ja kehittyessä etsimme Service-liiketoimintayksikköömme kokenutta asiantuntijaa vastaamaan Tanan globaalista teknisestä tuesta ja koulutuksista, kehittämään teknisiä palveluita sekä johtamaan asiantuntijoista koostuvaa teknisten palveluiden tiimiä.
Tässä positiossa pääset koordinoimaan ja kehittämään maailmanlaajuisen dealer-verkostomme teknistä tukea ja verkoston osaamista, sekä heille suunnattuja teknisiä koulutuksia. Kehität teknisen tuen toimintoja, prosesseja ja digitaalisia työkaluja, ja osallistut myös itse teknisen tuen operatiiviseen toimintaan, kuten laitteiden käyttöönottoihin asiakkaiden tiloissa. Saatat löytää itsesi myös koulutustehtävistä, joko etänä tai paikan päältä omista tiloistamme Suomesta tai jonkun dealerimme tai asiakkaan luota toiselta puolelta maailmaa.
Tehtäviisi kuuluu myös muutaman hengen tehokkaan, asiantuntevan ja kasvavan tukitiimimme johtaminen. Varmistat, että tiimisi tavoitteet ja tehtävät ovat selkeät, ja töiden jako tiimin sisällä sekä sidosryhmien välillä toimii. Tuet aktiivisesti tiimiläisiäsi heidän kehittymisessään ja huolehdit, että tiimin osaaminen vastaa tarpeita nyt ja tulevaisuudessa. Roolissasi kuulut myös Tana Service-liiketoimintayksikön johtoryhmään.
Haemme ensisijaisesti Jyväskylään tai Tampereelle, mutta etätyöjärjestelyt ovat tarvittaessa mahdollisia.
Jos avoin paikka vastaa juuri omia tavoitteitasi ja työkokemuksesi tukee halua kehittyä ja kehittää toimintoja, haluamme kuulla sinusta mahdollisimman pian. Lue lisää avoimesta paikasta tästä Manager, Technical Services.